16 Temmuz 2009 Perşembe

Fifa 98: Tobol Update

Tamam çok iyi oynadığımız söylenemez ki çok eksik çıktığımız bir maç olabilir. Sezon yeni başlamış, hazır olmayan bir Galatasaray. Karşısında diri bir takım olacağı belli olan bir Galatasaray. Bin kilometre yol gidip maça çıkmış bir Galatasaray izledik bugün. Zaten evde izlemek zorunda kalmışım. Böyle sıkıcı maçlar evde seyredilmiyor arkadaş...
Ama;
Öyle bir rakip vardı ki karşımızda, Fifa 98'le büyümüş bir takım izlenimi verdi bana. Her idman sonrası Fifa 98 turnuvası yapmış bir takım sanki. Bu kadar direk ayağa dalan hiçbir takım görmedim ben. İdmanlarda şişme adamlara kayma çalışması falanda yapıyodur bunlar. Annemin bile "adamı biçti" dediği bir maç olduysa artık başka bişey diyemiyorum. İstanbul'da rahat bir şekilde kazanmak dileğiyle artık...

1 yorum:

Özgür Şeker dedi ki...

Fare görmüş kedi gibi atladılar toplara :) hele her atakta tribünlerden gelen ''heyayahaşukuşubaja'' sesleri bana fifa serilerindeki ''Euro Div'' stadları hatırlattı :D