26 Temmuz 2009 Pazar

F1.09 / Macaristan GP / Üzücü Kaza!

Bu kadar şanssızlık olur. Massa iyi götürdüğü sıralama turlarının son bölümünde, Barichello'nun arabasından kopan parçayla ağır yaralandı. 800 gr. olduğu söylenen parçanın böyle özel olduğu söylenen kaska bu derecede hasar vermesi normal midir bilmiyorum. 200km. hızla giderken, 4. viraj çıkışında yaşandı kaza. Kameralar Massa'nın bariyerlerde ki görüntülerini ilk verdiğinde, Serhan Acar; dümdüz bir fren izi olduğunu söylemişti ki aklımdan "noldu la bayıldı mı bu adam" diye geçirmedim değil. Çok ilginç harbiden.


Bunun dışında sıralama turları bir hayli zevkliydi yine. BMW Sauber ve Brawn GP'nin son derece kötü performansı, beni hem üzdü hem sevindirdi. BMW sinirlerimi bozmaya başladı artık. Geçen senenin ardından, şampiyonluk yarışı beklerken tam anlamıyla hayal kırıklığı oldular. Bunları her F1 yazısında yazmaktan ben bıktım valla.

Alonso için ise muhteşem bir sıralama turu oldu. Uzun zaman sonra gelen 1.lik ve Macaristan'ın özelliğinden kaynaklanan büyük podyum şansı! Ayrıca son bölümün bitmesine yakın arızalanan zaman göstergeleri çok ilginç görüntüler çıkardı ortaya. Alonso'nun tek tek millete zamanını sorması 1.liği ne kadar çok özlediğinin göstergesidir...
Red Bull, kanatlandırmaya devam ediyor. Vettel ve Webber'den süper performanslar izlemeye devam ediyoruz. McLaren'de gözle görünür bir yükseliş var 2 yarıştır. Ferrari ve McLaren, BMW gibi yatmadı kötü giden bu sezonda.

Hiç yorum yok: