11 Temmuz 2009 Cumartesi

F1.09 / Almanya GP / Sıralama

Ya aslında bütün hafta sonu sıralama turu yapılsa bir şekilde kimse hayır demez sanırım. Bu nasıl bir heyecandır ben çözemedim. Son dakikaya bırakılan turlar ve saniyenin yüzde, binde birleriyle belirlenen farklar! Formula 1 sıralama turlarına bayılıyorum ve aynı zevki yarışlardan alamıyorum artık ki eminim çoğu yarışsever aynı şeyleri düşünüyor...

Red Bull'un artık gerçekten kanatlandıran biri var! Çok iyi geliştirdi takım kendini. Her yarışta üstüne koyarak ilerliyorlar. Son saniyede Brawn GP'lerden beklemediğim performans gelmese ilk 2 cepte start alıyordu Webber-Vettel çifti! Webber'İn de altında ki araba iyi olunca neler yaptığını anlayabiliyoruz artık. Kariyerinde ki ilk pol-pozisyonu oldu bu Webber'in.

Ferrariler son 10'a kalınca bişeyler yapıp ilk 4'de başlayabileceklerini düşündüm ancak yine 8 ve 9'un üstüne çıkamadılar. Alonso saçmasapan bir spin attı ki buda 12.likte kalmasına ve ilk kez Piquet'ye geçilmesine sebebiyet verdi. McLaren'in performansı, fanlarını bir hayli sevindirmiştir sanırım. Kötünün iyisi bir McLaren gördük. Hamilton az daha 1. oluyordu hatta. Sutil Force-India'nın gururu konumunda şuan. Puana çok yaklaştı Force-India ancak ben canlı olarakta seyrettiğim için eklemek isterim ki Sutil'in iyi bir arabayla çok iyi işlere imza atabileceğini düşünüyorum. BMW Sauber hakkında söyleyecek bişey bulamıyorum. Sadece, iyi çalışmıyor olabilecekleri geliyor aklıma. Kubica'ya daha fazla bok atmak istemiyorum mesela. Williams'ta son haftalarda ki performansının çok çok altında yarıştı Almanya GP sıralamalarında.
Neyse ilk 10 şöyle:
Webber, Barrichello, Button, Vettel, Hamilton, Kovalainen, Sutil, Massa, Raikkonen, Piquet!

Yarın TRT 1'de özel bir program var. TRT ekibi İAlmanya'dan canlı yayın yapacaklar. Yarıştan 1 saat 45 dakika evvel başlayacak program ve çok özel konuklar, görüntüler yer alacak. Serhan Acar'ın dediğine göre Schumacher ile de çok özel bir röportaj varmış programda. 13:15'te ekran başında olmak gerek.
Yarış 15:00 / TRT 1

Foto: turkiyef1.com

Hiç yorum yok: