5 Temmuz 2009 Pazar

Kamp Saçmalığı

Şimdi Almanya'da takım. 3 haftalık kısa bir tatilin ardından futbolcularımız Hollanda'ya geçti kamp için. Şimdi hazırlık maçları yapıyor takım ve şuan Zayton Cup adlı bir turnuvada yer almakta. İlk maçımızda 2-2 berabere kaldık, 2.de 1-0 aldık felan filan. Rijkaard gençleri deneme aşamasında henüz.

Neyse benim parmak basmak(!) istediğim nokta şu. Bu yapılan kampların amacı daha uygun hava koşullarında futbolcuların daha rahat kondisyon depolamasını sağlamaktır. Ayrıca gurbetçi taraftarlarla aradaki özlemi gidermeye çalışmaktır.
Ancak ters bişeyler söz konusu.
Son bikaç gündür okuduğum duyduğum tüm yorumlar, Galatasaray'ın kamp yaptığı bölgenin İstanbul'dan daha baygınlık vericiği olduğu. Futbolcuların sıcaktan çok etkilendiği felan... Böyle olunca da boşuna masraf, fazladan yorgunluk, fazladan eziyet diye düşünüyor insan. Bizim Isparta'mız, Nevşehir'imiz vs. miz duruken... Neyse bu konuda biraz eksik bilgiyle gidilmiş Hollanda'ya zannımca.

Kafama takılan 2.konuya gelince. Yurtdışı kamp programları gurbetçiler için bal kaymaktır. Futbolcularla fotoğraflar, sohbetler vs. Bi nevi özlem giderme.
Bizim Sabri napıyor?
Taraftarın fotoğraf isteğini reddediyor ve küfrü yiyince de taraftara krampon fırlatıyor! Ben bu Sabri'ye, hemşerime akıl sır erdiremiyorum malesef. Harbiden götü kalkmış durumda kendisi. Takımın oraya gitme amacından sapmış durumda. Hayır azıcık profesyonnellik bulunsa duymazdan gelir uzaklaşırdı ama yok Sabri bu...

3 yorum:

Özgür Şeker dedi ki...

Kanal 24: Sabri Sarıoğlu taraftarlarla tartıştıktan sonra kramponunu fırlatarak bir taraftarın başını yardı. :)

Oğuz dedi ki...

Kamp konusunda sana katılmamak elde değil.Geçen gün Gs tv de Baros da bu konuda yakınmıştı biraz..
Ama Sabri`nin o olayı yapmasında vardır bi neden diyorum çünkü hiç kimse yok yere kavga çıkarmak istemez hele bu Galatasaraylı bi futbolcuysa.Olayı tam bilmeden bu konuya değinmek istemiyorum aslında.

arnawut dedi ki...

Yeni Şafak gazetesinin, 06.07.2009 tarihli haberine göre;

G.Saray Başkanı Adnan Polat'ın, dün Sabri'yi aradığı ve “Ne zaman adam olacaksın” diyerek azarladığı öğrenildi. Önceki gün bir taraftarın fotoğraf çektirmek istemesi üzerine oralı olmayan ve bu davranışı üzerine taraftarın hakaretine maruz kalan Sabri, kramponunu taraftarın kafasına fırlatmıştı. Bu olay başkan Polat'ın keyfini kaçırdı ve dün sabah Sabri'yi telefonla aradı. Başkan Polat'ın “Ne yapmaya çalıştığını anlamıyorum. Bazen nerede olduğunu unutuyorsun. Tekrar ben hatırlatayım istersen, G.Saray'dasın. Artık bu tip olayları istemiyorum. Sana defalarca şans verdik ve kredilerini her seferinde tükettin. Bir şansın daha olmayacak” diyerek bir hayli kızdığı belirtildi. Tecrübeli futbolcunun ise, “Özür dilerim başkanım, karşı taraf ailemi de içine alan sözler sarfedince dayanamadım” diyerek özür dilediği ifade edildi.