30 Temmuz 2009 Perşembe

İşte Benim Cimbomum!

Öncelikle Dezımart denen yayın kuruluşuna sövmek istiyorum. Reha Muhtar gibi ağzıma geleni söyledikten sonra özür dilemiş gibi olmayayım ama afedersiniz bunlar tam anlamıyla sahtekar! Bizi mahrum bıraktılar deplasman maçlarından! Nakit sıkıntısından dolayı dışarı çıkmayıda istemediğimden, nette izlemek istedim ama "Teleon zamanlarında nasıl maç saati gelince bir anda yayında sorunlar başlardı" aynen öyle oldu ve internet bağlantım gidip gidip geldi. Bende Dezımart'a gidip gidip gelecem bigün =) Hayır bunlar kendi müşterilerine de saygısızlık ediyorlar arkadaş. Neyse bu konu uzarsa benim de dilim uzayacak!

Özeti izlediğim ve radyodan dinlediğim kadarıyla birkaç pozisyon dışında pek pozisyon vermediğimiz, atak oynadığımız güzel bir maç olmuş. Yan toplarda tüm Türk takımlarının aşamadığı sorunumuz halen devam etmekte. Hücum yaparken ise yan toplar konusunda çok tehlikeli bir takım haline geldik. Kalecimiz Franco'nun golü yedikten sonra ki yıkılışı beni bi hayli etkiledi. Ya ulan ilk maçta yapılırmı bu üzülüşüydü, ya da harbiden Galatasaray ruhu çabuk girmiş Leo'nun içine.

Arda "yorumsuz" bir oyuncu olma yolunda uygun adım ilerliyor. Hakediyor herşeyi. Sabri'ye attırdığı gol var kiii... Arkasında ki arkadaşına bırakmış olsa niye öyle hızlı bıraksın diye düşünüyorum. Sabri'yi görmeden nasıl verdi o pası ben hayretler içine düştüm görünce. Hocanın oyunu ezberletmesinin verdiği bir olay mıdır nedir? Yinede ben Arda'nın mükemmele yaklaştığının işareti olarak algılamak istiyorum. Baros'ta süper devam ediyor. Kafası süper ötesiydi.
Maçtan sonra bizim Santiago bana bi adres gönderdi. Çok güldüm. Elano'nun gelişiyle ilgili. Transferin öncesi ve sonrasında fb taraftar sitesinde yapılan yorumlar. "Arda'yı bırakın Haldun Üstünel'i alalım" yorumu beni benden aldı. Resimde yapılan yorum ise manyak:D

Hiç yorum yok: