29 Eylül 2008 Pazartesi

Pit Stop Yarışı

Pit stopların yön verdiği bir yarış oldu Singtel GP. Nadiren görülebilcek olaylar yaşandı. Açıkçası mükemmel olaylar.. Massa'nın acele edip, hortumla beraber yarışırım nidalarıyla gaza basması! Hortumla yarışırsam benzinim hiç bitmez diye düşündü gaba. Ama müthiş atraksiyon oldu, hiç üzülmedim, zevk aldım.Kubica ve Rosberg'in güvenlik aracı girdi diye hemen Pit'e atlaması sonucu aldıkları cezalar. Bak Kubica'ya üzüldüm azıcık daha yakıtı olsaydı, şuan ilk 3'ün 1'i farklı olurdu eminim :D
Valla yarıştan hiç zevk almadığını söyleyende oldu ama ben büyük zevk aldım. Bir F1 yarışında olmasını isteyeceğimiz herşey vardı, hatta daha fazlası..

Alonso ve Hamilton'a kılım her zaman da kıldım ve bu hiç değişmeyecek. Ne bu artistlikler arkadaş. Rosberg gibi doğal ol arkadaşım. Hamilton bi nebze daha iyi Alonso'ya göre. En azından sırtına bi iki dokunuş attı kutlamak adına .D

Alonso şansıyla kazandı diyenler de var ama ben öyle düşünmüyorum. Şans olmazsa kimse kazanamaz, görüyoruz Raikonen'i, adam uçuyo ama 4 yarıştır puan alamıyor. Şampiyonluk yarışına da veda etti bence. Neyse Alonso diyoduk, heh, mükemmel bir yavşak (benim düşüncem) olmasıyla birlikte, mükemmel de bir F1 sürücüsü kendisi. Haketti, aklını tekniğini iyi kullanmasını bildi.Renault bi yandan 1.lik aldı ama diğer sürücüsü Pique kötü gitmeye deva ediyor.. Fena bi kaza geçirdi. Güzel görüntüler bunlar D: Aslında resmi Heidfeld arkadan geliyo diye indirmiştim ama güzel oldu .d
Heidfeld'ten söz etmişken. 6.lık iyi bi sonuç Heidfeld için. 3 sıra geriye düşme cezası almasa yine podyumu zorlardı eminim ama kısmet. Performansı da zaman zaman çok yüksekken zaman zaman düşebiliyor Nick'in. Bu yarışta da pek zorlayamadı. Piste göre değişiyor..

Neyse uzatmayalım. Massa'nın, Raikonen'in, Kubica'nın kendini yaktığı; HAmilton'ın kzandığı bir yarış oldu. Vettel'de güven tazeledi son olarak..

Hiç yorum yok: