27 Eylül 2008 Cumartesi

Formula 1 Singapur Grand Prix#4



Dünden beri antremanları izliyorum kıljustin.tv'den ve şunu söylüyorum; muhteşem bi yarış bekliyor ki 70 ekran TV'den izleyemedik daha. Küçücük justin ekranından bunu diyebiliyorum yani. Her pilotun ufak tefek şikayetleri var. Dün gece bikaç şikanın düzeltilmesini talep etmiş pilotlar, n'oldu bilmiyorum. Yapılan açıklamalarda bir tek Webber memnundu :D
Vettel'in üzerinde büyük baskı olacaktır. Kendisi böyle bişeyin olmadığını söylesede buna inanıyorum. Aynı şekilde şampiyonluk mücadelesi yapan pilotlarda da bu baskı olacak.
Dün ki antremanlarda Alonso ve Hamilton başı çekiyolardı. Raikonen ancak 7.olabilmişti. Kubica arabasından hiç memnun değildi. Pistten de aynı zamanda.
Nick Heidfeld'ten bu yarışta beklentim çok büyük değil, çünkü açıklamalarında tedirgin olduğunu belirtti bikaç kez. Ama Nick bu belli olmaz :)

Jerez Pisti'nden 4 resim koydum bu sefer. İlk defa Sauber dışında bi resim koydum. onuda çok beğendiğim için..

Son antremanlar başladı. Sıralama turları saat 5'te yan 17.00'de CNNTürk'ten canlı ona göre...

Hiç yorum yok: