19 Eylül 2008 Cuma

Formula 1 Singapur Grand Prix#1




Gelecek hafta sonu yapılacak, Formula 1 2008 sezonunun 15. yarışı Jerez GP için antreman turları 3. güne girdi. 3. gün sonunda İtalya'da müthiş bir sürpriz yapan 21 yaşındaki S.Vettel 1:18.001'lik derecesiyle en hızlı pilot oldu. Gece yapılacak olan Jerez GP antremanlarına 3.gün katılan Heidfeld 70 tur yaptığı günde 2. en hızlı pilot olmayı başardı. Ancak Nick'in gece yapılacak olan grand pirx konusunda endişeleri olduğunu okudum. Nick TürkiyeF1.com'da okuduğum kadarıyla şunları söylemiş: "Herkes Singapur Grand Prix’yi sabırsızlıkla bekliyor. Öncelikle, yeni bir pist olduğu için, ikincisi sokak pisti olduğu için, üçüncüsü de gece geçileceği için. Bununla birlikte aydınlatma sistemi, gün ışığındaki gibi aydınlık bir ortam sağlamak zorunda. Fakat henüz bu aydınlatma şartlarının, Formula 1 koşullarında nasıl işleyeceği tecrübe edilmedi. Özellikle yağmurlu havada, pisti teste etme şansına sahip olmak isterdim. Yağmur ve suni aydınlatma bir araya geldiğinde benim için büyük bir bilinmez ortaya çıkar."
Hak veriyorum arkadaşa. İlk defa bi gece yarışı koşulacak sonuçta ve nasıl olacağı konusunda hiç kimsenin tek bir fikri yok. Ama bu beni heyecanlandırıyor, neyin ne olacağını bilemediğimiz yarışları izlemek büyük zevk veriyor bana. Hatta herkes benim gibi hissediyodur.
Bu arada İtalya GP'yi indirdim netten ve komple tekrar izledim. Heidfeld 3 arabayı arka arkaya geçti diyordum son turda ama 4 araba geçmiş. İnsan değilsin olum sen :) Ben bu adamın agresifliğini, tekniğiyle birleştirmesini seviyorum arkadaş!..

Hiç yorum yok: