26 Eylül 2008 Cuma

De Sanctis Hakkında


Morgan De Sanctis, şu ana kadar ki performansıyla kalitesini gösterdi herkese. Yok yıllardır doğru dürüst maç yapmadı diyenler gördü kim olduğunu.
Deli sevdim bu adamı. Çok güven veriyor kalesinde bana. Ancak bugün bahsedeceğim konu tek negatif özelliği belkide. Aslında negatif bi yön müdür, olumlu bir olay mıdır tam çözebilmiş değilim.
Geldiğinden beri oynadığı tüm maçları izleme olanağı buldum ve her maç dikkatimi çeken bişey var: Bu adam geri verilen paslarda, topu havaya dikmeyi sevmiyor/havaya dikmiyor/havaya dikemiyor. Çözemedim dedim ya. En yakındaki boş adamı bulmaya çalışıyor De Sanctis. Yerden başlatıyor oyunu. Çok hoşuma gitti bu özelliği ama zaman zaman tedirgin de olmuyor değilim. Bunun olumsuz yada olumlu olup olmadığını çözme işini size bırakıyorum. Bakalım işin içinden nasıl çıkacağız..

De Sanctis'in tek bi maç fotoğrafını sitesine koymayan GS'ye selam olsun!

1 yorum:

MARTYkou dedi ki...

fm2006 da udinese yi yönetirken kazandırdığı milan maçından beri severim kendisini
gerçekten iyi kaleci seneye gese bonservisini almalı