26 Eylül 2008 Cuma

Seyir Rehberi#2


-Ev arkadaşı arıyorum diye haber yaydım etrafa, (2+2) 4 aday çıktı. Bakalım hangi 2liyle anlaşıp eve çıkıcaz. Tek umudum, hayırlı olacak 2liyle anlaşabilmek..

-Eve çıkınca işe başlamam lazım. Onunda altyapısını hazırladım, Taksim beni bekliyo :d

-2.5 saat yol çekmek.. 2sini köprü trafiğinde geçirmek!.. Aklına sıçıım Beatu senin.
Dinlemedin beni mis gibi tramvay-vapur kombinasyonu varken!.

-Bi zamanlar Baskül Ailesi diye bi dizi vardı. Baba aşırı zayıf, keltoş, tırsak; anne 200kilo, asabi ve çocukları.. İşte o çocukları doğurmadan önceki hallerini düşünün, gençliklerini :D Otobüste aynen öyle bi çiftle yanyana geldik -Mecidiyeköy-Kartal otobüsü-. Yol boyunca bütün millet bu ikilinin bi tartışıp bi barışmasına şahitlik ettik. Bi adam trip yapıyo, bi kadın! Tabi biz geyiği bağladık yine. Hele kadının babasıyla yaptığı telefon konuşmaları vardı ki, ölüm. Bütün otobüs; bi iftara davetli olduklarını, annesinin hasta olduğundan gelemediğini, ablasınında orda olacağını farklı telefon konuşmalarıyla öğrenmiş olduk. Bizi de çağırmasını bekledik :d

-Otobüslerde konserve olmaktan bıktım! Heleki çift katlılarda ayakta kalmak üstelik 2 saat, anneciiim!!!

-Pes8'de önce 4 atıp sonra 7 yemenin acı yüzüyle tanışmak..

-Bugün zencilerin neden bi garip yürüdüğünü öğrendik :D Boxer ıda onlar icat etmiş, muhaha!!

-Akşam tatlı komasının eşiğinden dönmüş olabilirim, bilmiyorum..

Gün biter ben gider..

Hiç yorum yok: