26 Eylül 2008 Cuma

Fenerbahçe'yi Kötü Günler Bekliyor..



Güzel bir Turkcell Süper Lig maçı izledik. Ligimizde böyle maçları nadir izleyebiliyoruz canlı canlı. Şahsen büyük zevk aldım.

Sivasspor 2 yarının da belli dakikalarında çok güzel top oynadı. Bülent Hoca çok iyi çalıştırmış tek paslara takımı. Mükemmel tek pas yaptılar -zaman zaman-. İlk yarıda 2 pozisyon vardı ki Fener'in defansı Edu'suz bi hiç dedirtti bikez daha! İlkinde Sivas'ın Gineli topçusu Silva bütün defansı geçip gol atıyodu ki Volkan güzel kapattı açısını. 2. pozisyonda da ofsayt taktiği fos çıktı ardından Musa'nın sağ üst köşede patlayan plasesi. Yazık oldu canım gole.

2.yarının son 25 dakikasını izleyebildim malesef. Sivas'ın 2.golü güzeldi. Sağ bekleri güzel top oynadı ve oyununu golle taçlandırdı:P Diallo'yu çok beğendim izlediğim bölümlerde.
Maçta tek uyuz olduğum şey yorumcuydu! Mıy mıy mıy konuşup durdu. Cümle biterken seside gidiyordu D: Fener'li olduğunu düşündüm. Fener beraberlik golünü yediğinde bi hiddetlenme, bi sinirlenme Aragones'i eleştirmeler. Bu arada Aragones'te sahada yürüyen Alex'i çıkarmadı inat etti ya harbi can sıktı bu gece.

Aziz Yıldırım ve taraftarın arası iyice gerilek bu mağlubiyetten sonra. Aziz Bey paraları saçarken yanlış seçimler yaptığının farkında değildi. Yavaş yavaş görecek ama geç kalacak.

Pil ömrü azalıyor, Aragones'in de Aziz'in de! Fenerbahçe taraftarına sabırlar diliyorum!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sabır yani başka ne denebilir ki.Takımdan umudumu kestim desem yalan olmaz.Ama bence en az hatalı Aragones'tir.En fazla hata da yönetimdedir transfer politikası ile.