28 Eylül 2008 Pazar

Akıl Fikir Ofisi


Uykusuz yazarı Barış Uygur'un köşesi; Akıl Fikir Ofisi. Güldürüyor beni her hafta.. Bu hafta ev ilanlarıyla ilgili bişiler karalamış, tam ben ev arıyorken. Baya hoşuma gitti. Buraya geçireyim dedim..

-"Ev alma komşu al" züğürt tesellisi gibi. Hayatımda bir satılık ev ilanında " şeker gibi komşular var" iddiası görmedim. Hayır emlak piyasası duruldu, yine duymaya başlıyorum bu lafları, var bir ilgisi ama hadi bakalım. Bu hafta girdim emlak baronlarına tokat atıyorum (Yesinler seni, tokada gel).

Seri İlanları okuma kılavuzu:

Bu hafta: Emlak ilanları


Sevimli daire: O kadar küçük ki, 36 ekran televizyonunuz plazma gibi görünecek. Hem unutmayın; küçük güzeldir.

Yatırımlık daire: Hiç oturayım diye kasma, ev evlikten çıkmış, al kenarda dursun, olmadı öğrenciye, bekara kirala.

Öğrenciye, bekara kiralık: Hiç oturulacak ev değil. Sen öğrenci adamsın nasılsa yemek yapmazsın, banyo için bir spor salonuna yazılırsın artık, hem şu kiloları verirsin.

Şirin bahçe katı:
Bodrum bu, güneş almıyor ama iki bina arasında bir boşluk var orayı bahçeden say.

Bekara, evcil hayvanı olana ideal: Bildiğin ahır, ev diye kiralamaya çalışıyoruz, yersen.

Sempatik Çatı Katı:
Kaçak daire. Bir fırsatını bulup kat çıktık onu kakalıyoruz sana. Ruhsatı yok. Ama çok sempatik. Kafaya dikkat, boyu 1.60'ın üzerinde olanlara önerilmez.

Şehir merkezine 10 dakika!:
Tabii eğer askeri bir skorski helikopteriniz varsa. Zira ev şehirden 50 kilometre uzakta. Söz konusu 10 dakikanın ne şekilde ölçüldüğü bilinmiyor."

:D :D

Herkese iyi Pazarlar..

Hiç yorum yok: