27 Eylül 2008 Cumartesi

Nick Heidfeld'e Sıra Cezası!


Sok bir haberle karşılaştım az önce! Heidfeld son şikanda Barichello'yu engellediği gerekçesiyle sıra cezası almış! Yarın ki yarışa 3 sıra geriden 9.sırada başlıyacak! Pit girişi zaten sorunluydu bize patladı, kafayı yicem!

Heidfeld kendini savunmuş normal olarak ama adam da tek bi damla çirkeflik yok.

“Pistin son kısmı çok dar. Aynalardan arkama baktım ancak gelen bir araç göremedim. Rubens’i gördüğümde ona yol vermek için elimden geleni yapmaya çalıştım. Beyaz hattı geçtikten sonra mümkün olduğunca hızlı bir şeklide manevra yapmadan pit alanına yönelmeye çalıştım.
Yapabileceğim en iyi şey buydu. Ama yeterli olmamış demek ki” demiş. Alonso olsa böyle mi konuşurdu :D

Neyse, ben inanıyorum Heidfeld süper iş çıkaracak yarın. Olmazsa da kısmet değilmiş derim..

Hiç yorum yok: