13 Kasım 2009 Cuma

Yael Naim


Müzikten gidiyoruz bu aralar ama bi site bulmuştum blogların birinde adını unuttum şimdi, evdeki pcde kayıtlı. Ruh hallerine ve durumuna göre müzik dinleyebiliyorsun sitede. Yani seçiyosun bi grup, çalıyor ona göre müzikler.

İşte bende geçen gece kitap okurken tıkladım "reading"e başladı sıradan çalmaya. Bi şarkı geçti iki şarkı geçti derken bi an pcye kitlendim. Bu nasıl bi ses, bu nasıl bi melodidir Yarabbim sana geliyorum!

Yael Naim... Beni etkisi altına alan ses. İsrailli şarkıcı. Mükemmel İngilizce ve Fransızca yorum gücü. Harikulade bir ses ve sade bir güzellik.

Beni etkileyen şarkısı "New Soul". Nike bir reklamında kullanmış daha önce ama TV'den kopmamız sebebiyle sanırım, hiç hatırlamıyorum. Nasıl güzel bir şarkıdır, övecek kelime bulamıyorum. Çok tatlı bi şarkı, sözler hemencecik ezberlenesi. Dinle dinle doyamıyorum vallahi:) Sizede tavsiye ederim, tıklayın.

Hiç yorum yok: