24 Kasım 2009 Salı

Gazlı İnsan

Kimi insanlar vardır, kendilerince Dünya'nın sayılı yeteneklerindendir ama bunu herkes kabul eder çünkü gözle görülür derecede iyidir o insan.
Kimileri vardır, kendilerini yine Dünya'nın sayılı yeteneklerinden sayarlar ama bunu kimseler kabullenmez, herkes onları hor görür. Türkiye'de 2 insan var ki bu düşünce sahiplerine en güzel örneklerden 2'si.

Yılmaz Vural bir, İbrahim Üzülmez iki. Biri en yii teknik direktörlerden ama kimse farkedemedi bugüne kadar, diğeri Dünya'nın gelmiş geçmiş en iyi sol beklerinden biri.
Hiç vazgeçmiyorlar arkadaş. Yılmaz Vural seneler önce "Fenerbahçeyi bana versinler, 3 yıl üstüste şampiyon yapayım" demeciyle gündeme oturmuş ve yıllarca geyik konusu olmuştur. Piontek'ten sonra Fatih Terim'in başarıdan başarıya koşmasının ardından "teklif ilk önce bana yapılmıştı, kabul etsem şimdi İmparator bendim" demiştir hatta. Hayatı hatalarla dolu olup hiçbirşey başaramamış insan evlatlarından ama hala bıkmıyor, usanmıyor.
Heran her göreve hazır insandır kendisi. Milli takım için bile kimse olmazsa ben hazırım bile demiştir.
Son icraat olarakta: Haftasonu Trabzon'u devirmelerinin verdiği gazla, "Broos'u gönderdim önümüzdeki hafta Daum'da gidebilir" diyebilmiş bir insan Yılmaz Vural.
Birde İbrahim Üzülmez gerçeği var ki sormayın. Bir insan Roberto Carlos'a bu kadar mı özenir, bu kadar mı üstün görür kendisini. Carlos ki şu son zamanlarından bahsetmiyorum elbette. Yaşlanmadan önce Dünya'nın en iyi sol bekidir ki şuana dek ondan iyisi gelmemiştir ama İbrahim Üzülmez her iyi oynadığı maçın ardından Carlos kim, ben teknik sahibi olsam Carlos'u da Ronaldo'yu da zükerdim deme cüretini bulmakta. Helal olsun ne diyeyim bu ikiliye. Bu gazla Y.Vural 90, Deli İbo 45'e kadar mesleklerini bırakmaz, bizi katil ederler.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Yılmaz hocamı seviyorum ya.Milli takımın başına geçse o kadar sevineceğim, çok severim kendisini.

Dreamtime dedi ki...

Maç sonrası beşiktaş-taksim yokuşunda gördüm kendisini.birilerine ulaşma çabasındaydı.Kendisi çok renkli bir kişilik.Severiz kendisini :)