30 Kasım 2009 Pazartesi

Bursa Deplase!.. İçe Oturma Durumu...

Biraz geç oldu ama yazmanın vakti geldi sanırım. Alkolün etkisiyle yazı gecikti malesef. Hayattan koparıyor bu alkol adamı.

Bayram namazının kılınmasının ve ana-babanın elleri öpülmesinden sonra düştük Galatasaray Sevdasının peşine. Bakırköyde topluca Cuma namazı kılındı ve 5 otobüs Bursa'ya hareket ettik. Trafik beklediğimizin aksine çok rahattı. Yolda giderken çok tatlı bi tezahürat çıkardık ortaya. Hayatın anlamı Galatasaray melodisiyle.
Millet bayramlarda, ailesi yanında.
Bizler de yollarda, deplasmanlarda.
Dua ettik sana bayram namazında,

Koyalım koyalım, İbne Bursa'ya!!

Tabi beklentimiz büyüktü haliyle. Manisa'ya verilen 1 puanın acısını Bursa'dan çıkarma umuduyla gidiyorduk.

Feribotta çalınan bir laptop, gecikmeye sebebiyet verse de rahattık. Bizden kimse öyle bir adilik yapmazdı. Jandarma geldi, geyikler döndü ve şu tezahürat çıktı ortaya, bikaç yerini unutsamda:D 97'de ki Eurovision şarkımızın melodisiyle:
Çalınan laptop bulunamadı,
Jandarma geldi, arama yaptı.

Bize sordular, siz mi çaldınız?

Bizde dedik ki, biz çalmamıştık


Çalınan laptop bulunamadı,

çalınan laptop bulurum seni.(x2) Sonrasında laptop sivil bi şişkoda çıktı. Jandarma hemen aldı minibüsüne, herkes rahatladı. Bizde yolumuza ve geyiğe devam ettik tabi.

Çalınan laptop, bulundu sonra,
Jandarma geldi, özür diledi.

Bize dediler, başkası çalmış,

Bizde dedik ki biz çalmamıştık.

Çalınan laptop bulundu sonra,

çalınan laptop bulurum seni.(x2)

Çok zevkli bir yolculuktan sonra, Bursa'ya vardık. Şehrin girişinde 4-5 defa polis tarafından arandık ve yine polis eşliğinde stada yol aldık. Stadın yakınında ki lunaparkın hemen yanında ki polis merkezinde otobüslerden indik. Çevik kuvvetle beraber, stada yürüdük. Lokum gibi bir polisi var Bursa'nın. Sohbet ede ede, tezahüratlarla beraber stada geldik.

Karnımız acıktı tabi deli gibi. Ama stad gişelerinin önünde tek bir büfe var ve iğrenç kokulu köftesini yemek gelmedi içimden. Polis de yollamıyor dışarı bi köfte alayım adam gibi. Tabi ben "sıçırtmaz sancı"lığa koyuldum herzeman kinden. Yalnız ne dediysem fayda etmiyor polise. Tam vazgeçicem, 13-14 yaşlarında bi çocuk, elinde bileti geliyor bu tarafa. Dedim dur kardeş, al şu 10 kaadı 2 köfte ekmek kap gel. Ufaklık hiç kırmadı ve hemen almaya gitti. E bekle bekle yok, gelmiyor bitürlü. Polise "abi eleman gelmezse siz ısmarlarsınız he" falan diyorum:D Çocuk gelmeyince bunlar bana izin veriyorlar sonunda. Çıkarıyorum poları falan, sivil bi şekilde gidiyorum bakmaya. Stad avlusundan çıkıyorum caddeye, kafayı sola bi çeviriyorum bizim eleman köfte sırasında garibim. Diyorum kardeşim sağolasın, sana zahmet oldu, işine bak sen. Çocuk ne demek abi diyor ve gidiyor.
Köfteci abimizin konuşma tarzı çok hoşuma gidiyor. Dayanamıyorum soruyorum; "Abi sen Arnavut musun?" "Evet be ya" cevabı beni benden alıyor. ilk tanıştığım insanın Arnavut olması ve bikaç kelime Arnavutça söylemesiyle köfteler bana Dünyanın en güzel köfteleri gibi görünüyor, açlıktan da olabilir bilmiyorum. Amcam bana 1'er 2'şer fazla koyuyor köfteleri. Alıyorum giriyorum içeri. Afiyetle yiyoruz.
Maç başlıyor ve bitiyor. Konuşmak istemiyorum hakkında. Çok kötü bir Hakan Balta izliyoruz sahada. Beni çileden çıkarıyor. Normalden kötü oynayan Volkan Şen'e eziliyor. Ezilebilir tamam ama bu kadarda rahat olunmaz, bu isteksizlik nedendir?!?!
Tribünde ki çoğu kişinin bağırmaması bizi çileden çıkarsa da Bursalılardan duyduğumuz kadarıyla, sesimiz duyulmuş bayağı bi. Ancak şöyle bişey var ki çok kızıyorum. Golü yedik, dakika 60 oldu, hemen bir karamsarlık. Hemen "asaletin bize yeter" falan. Hep aynı şeyi yapıyoruz, umarım düzelir...
Maçın son dakikalarında tribünde ki olayların asıl sebebi de şu kişiliksiz arkadaştır belirtelim. Adam kendini kaybetmiş bir şekilde, bizim tribüne atlamaya çalıştı neredeyse. Gereksiz bikaç şey yaşandı sonrasında.
Tibünler boşaldıktan sonra üstümüzdeki hoparlörden son ses müzik yayını yapan Bursalılara da selam olsun. Hoparlölerine geçmiş olsun.

Çok edebi bir yazı olmadı malesef. Bu kafayla bu kadar. Günlük tadında oldu biraz ama şuanlık bu geldi elimden:)

İyi geceler.

5 yorum:

GialloRosso dedi ki...

Ne zaman yazacak diye bekliyordum, biraz keyfimizi kaçırsada teşekkür ederim. Birtek taraftar mücadele ediyor son günlerde, onlarda yanlış mücadele ediyor o ayrı...

pepp dedi ki...

Olsun, bugünlerde geçer :) Daha hiç birşey bitmedi!

arnawut dedi ki...

@GialloRosso
ben teşekkür ederim, zaman ayırdığın ve takip ettiğn için abi:) bayramın ilk gününü Cimbom'a ayıınca, 2. ve 3.günü sevdiklerime ayırmam gerekti yazamadım:)

@pepp
inşallah geçecek kardeşim. Tabi ki hiç bişey bitmiş değil:)

mischa dedi ki...

Kardeşim gidip gelmişssiniz, çok iyi olmuş anlattığın kadarıyla. Keşke gelebilseydim dedim biranda. Bir de keşke sonuç böyle olmasaydı.

arnawut dedi ki...

,aynen abi çok eğlenceliydi ancak sonu o kadar güzel olmadı malesef. napalım bidahaki deplasmanlara inşallah...