19 Aralık 2008 Cuma

Nolii La, Başım Dönüyo!!..

Ne fena bigün yav!.. Bu kadar yorulduğum başka birgün yoktur heralde..

-Bu üniversitelerde yoklama zorunluluğu koyan hocalardan şüphe duyuyorum şahsen. Nasıl bir öğrencilik geçirdiklerini çok merak ediyorum. Kim ne eziyet yapmışsa artık bize de çektirecekler illa ki! 1ders için 5 saat yol ya, 1 ders!

-1 aydır gitmediğim mağaza kalmadı bi bot uğruna! Bugün de o mağazalardan 4 tane gezdim. Her alışveriş merkezinde en az 2 yere girdiğimi düşünürsek?!? 8 tane mağaza dolaş, bot beğenmeye çalış, arkadaşını tut, en son girdiğinde bul! Matkapla cüzdanını delsinler, matkapın ucu hafiften göte girsin derken bot telaşesini bitir! Buna da şükür Allaım, hamdolsun .p

-İzmitlileri seviyorum ya. Hele Başkan senin ayrı bi yerin var olum bende. Olayı kes! :)

-He bide bu bahsi geçen şahıslar her yerde karşınıza çıkabilir. Hele bitanesi var ki, ne zaman lafını etsek yanımızda bitiyo. Olayın sonu da hep Sami Yen'in karşısındaki ufak börekçi de tatlıya bağlanıyo, ehehe.

-Börekçi demişken. Temiz midir, kirli midir bilemem. Tadı ve fiyatı harikulade arkadaş. Çay da 50krş!..

-Gün boyu oturamamak, başka bir değişle götün yer görmemesi ne acı bişey anlatamam.
Birde otobüsteysen zıçtın. Hele ki o otobüs 16B ise aman aman! Ayaklarımın dili olsada konuşsa. Yarın sabah İDO kullanıyorum, yatacam misler gibi, rahatsız etmeyin.p

-Hacdan gelen teyzem ve kuzenimi ancak bugün ziyaret edebildim. Nasıl özlemişiiiimm. Yannız kuzen sanki Kosova'ya gitmiş. Nerden bulduysa, bizim oralarınkine benzer bi fes getirmiş bana, keçeden. Hoş.

-Ahada bitti! Stres, koşturmaca, otobüslerde sallanmaca, bi paket sigara bitirmece, yatmadan da bi çişimi yapiim.

Hiç yorum yok: