27 Aralık 2008 Cumartesi

Hayır Yaa!..


Sivas Başkanı Mecnun Odyakmaz açıklama yapmış: "Mehmet Yıldız'ı Galatasaray'a verebiliriz". Hayır ya diye bir çığlık atmak istiyorum. Halbuse geçenlerde ne güzel şaka yapmışlardı, şakalaşıyorduk aramızda..

27 yaşına gelmiş, teknik olarak yetersiz ama bir aralar Rooney'e bile benzetilmiş hatta (haşa) kıyaslanmaya kalkınılmış* bir oyuncu Mehmet. Sivas için büyük oyuncu kendisi. Şuan Galatasaray'a gelse yedek kalacağı muhtemel. Nonda'dan daha iyi iş çıkaracağı da ayrı bir olası durum, ancak!.. İşte konunun özü burda saklı. Ancaaak, 3,5M Euro+Mehmet Güven+Necati+Aydın Yılmaz(kiralık) olarak verilecek söylentileri var. Yönetim teklif yapıldığını doğrulamış fekat teklifin bu olmadığını belirtmemiş! Kendi kendime telaş yaptım, okuyunca haberi. 3.5 milyon kaymeye mi acıyayım, gidecek paraya mı, gidecek Mehmet'e mi, gelecek Mehmet'e mi?

Hayır Mehmet'i almaya kalkışmadan önce kulübeni bir düşün. Yaser gibi gencecik, yetenekli, akıllı, kuvvetli(şimdilik değil) bir Kartallı var kulübende. Oynat, tecrübe kazansın güçlensin ne bilim illa ki bir gelişme olur arkadaş.. Madem Nonda ve Ümit'ten "ümidi" kestin, önce bi satmayı dene şu adamları.. Ondan sonra otur akıllı akıllı, sakin sakin bi düşün..

Kaldı ki herşeyin ötesinde Mehmet Yıldız'ın Baros'tan bir farkı olduğunu düşünmüyorum. "Penaltıcı" Baros=Mehmet Yıldız benim gözümde. Türk Milli Takımı'nda yaptıkları da ortada. Hayır Mevlüt'ü al. O da Milli Takım'da özünden çıkıyor ama adam daha 21 yaşında arkadaş. Ya şuan korkuyorum bugüne kadar minimum parayla süper transferler yapan yönetimin, yanlış yapmasından ve fikir üretmeye çalıştıkca saçmalıyorum, saçmalarım.. Demek istediğim; o paraya çok daha iyisini buluruz be abi...

*nası yazılıyo bilemedim o an!

Hiç yorum yok: