17 Aralık 2008 Çarşamba

Blackburn Rovers Teknik Direktörü: Tugay Kerimoğlu

Olsa ne güzel olur değil mi?? Bu da benim şakam :) Graeme Souness'ın yardımcısı şekli olacak diyo İngiliz gazeteleri. Graeme Souness'ın da geleceğinden emin değiller. Fanatik, Fotomaç anlayışı tüm Dünya'yı sarmış anasını satim:P Bu da ayrı bi şaka tabi. The Independent gibi bir gazetenin sallama çay kıvamında haber yapacağını düşünmüyorum..
_______________________________________________________________________________

Takımın başına Sam Allardyce getirilmiş. Ben bu adamın mikrofonla felan maç izlemesine kılım. Maçı yukardan izleyen yardımcısıyla konuşuyor kendileri. Sakızı ve mikrofonunu acayip itici buluyorum.
Newcastle'dan ayrıldıktan sonra düşme potasında ki takımları kurtarmak için kullanılıyor kendisi. En son Newcastle'ı düşme potasına sokmuş ve kovulmuştu..

Hiç yorum yok: