7 Aralık 2008 Pazar

Kartalspor'un Mutlu Günleri! : "Henüz maç satmaya başlamadılar"

Bayram sebebiyle Ankaragücü maçına gidemediğimiz şu güzelim Pazar gününde ne yapalım, ne yapalım dedik ve Kartalspor - Çaykur Rizespor maçı için kendimizi Kartal Stadı'na attık. Müthiş kalabalık vardı 2 taraftanda. Tribünlerin yarısı şekil itibariyle Rizelilere ayrılmıştı. Şekil itibariyle diyorum çünkü Kartal Stadı tribünlerinin caddeye bakan kısmı çok dar ve az seyirci alıyor.
Vesselam maça 20 dakika geç gidebildim trafik ve son dakika karar vermem nedeniyle. Kalabalığı görünce şaşırdım kaldım çünkü geçen sezonun 2.yarısından bu yana böyle taraftar yoktu. Kapalının sol tarafında yerimi aldım. İlk yarı 1-0 bitecek derken Riberio çok şık çalımlarla ceza sahasına girdi ve golünü attı, 1-1.
2. yarı ortada başladı. Doğru dürüst pozisyon olmadı. Okan'ın Rize adına çok net bir pozisyonu değerlendirememesi dışında vasat bir futbol vardı. Ancak mücadeleye hayran kaldım. Dişe diş kana kan hesabı bir mücadele vardı. Kartal çok güçlü ve diri bir takım, bunu anladım. Ve sonlara doğru Kartal'ın 2 zenci oyuncusunda biri kornerin ardından yaşanan karambolde topu filelere gönderdi, 2-1. He bu arada DMC niyetine alınan bu arkadaş koşmaktan başka pek bi işe yaramıyor. Pek fazla olumsuz pas kullandı bugün.

2.gol sonrası sevinç
Okan 85-90 arası bi zamanda direk kırmızıyla oyun dışı kaldı. Hakem gereğinde fazla gitti kartlarına. Kırmızı için demiyorum ama çok fazla ve gereksiz sarı kart gösterdi.
Okan'ın kırmızı görmesine neden olan hareketi sonrası yaşanan sakatlık :P
Sonuç olarak zevkli bir maçtı. Maç sonunda takım tüm tribünleri gezdi. Deutsch style :D

Hiç yorum yok: