9 Aralık 2009 Çarşamba

Sana Yasak Demedik mi He(!)

Wolfsburglu Grafite. Dua ediyor orta çizgide. Gereksiz yere yasaklanmıştı bu dua olayı geçenlerde. Mesela Kaka artık "l belong to Jesus" yazılı "atlet" giyemiyor formasının altına. Kanoute secdeye yatınca gollerden sonra, olay oluyor. Grafite'de inandığı şekilde dua etmiş, kameralar da kaçırmamış. 3-1 yenildiler kendi sahalarında. Owen yıktı Wolfsburg'u. Eğer fotoğraf maç sonundan ise, CSKA ceza alsın da CL'den devam edelim diye dua ediyor olabilir Grafite:) Ama bidaha dua ederken görmesin Platini! Çok kızıyo!

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Sanıldığı kadar gereksiz bir yasak değil. Kaka'nın Jesus T-shirt'ü bağlı olduğu tarikatı temsil ediyor. O tarikat ki sahibi para mara aklama meselelerine karıştı en son haklarında bir dava açılmıştı ama Kaka onlar için para toplamaktan ve gönüllü reklamlarını yapmaktan bıkmadı.

Hakeza katolik olduğunu tahmin ettiğim bir annenin fi tarihinde Baggio'nun: "Ben budist oldum" açıklaması sonrası o'na çok kızdığını; "Sen topunu oynasana, senin yüzünden oğlum: 'Anne ben budist oldum.' diyor. Ne hakkın var çocuğumun aklını bulandırmaya." mealinde kızıyor.

Bir gün de Hakan Ünsal: "Allah'ın izniyle biz kazandık." tarzı açıklama yapınca başka birisi de: " Ne yani? Biz müslüman değil miyiz?" tarzı tepki vermişti. vs.

"Dua da mı etmeyelim?" modunda bir cevap gelmez umarım, demek istediklerimi en yalın şekilde bir kaç örnek açıklayabilir diye düşündüm.

arnawut dedi ki...

yok yok anladım ben demek istediğini ki bu konuda o kadar çetrefilli ki uzun uzadıya yazmak gerekiyor, bişey yazsan biyerden bi açık veriyorsun. ama gayet haklısın. örnek verdiklerin abartmıştır bariz.onu da savunmuyorum, sadece inancını başka olaylara alet etmeyenlerin rahat bırakılmasını isterdim. ancak günümüzde her olayın o kadar üstüne gidiliyorki, sürekli "kurunun yanında yaşta yanar" durumunu yaşıyoruz...