9 Aralık 2009 Çarşamba

500.Post Hatırına Karalamaca

Şimdi şu güzelim posta 2 sinir bozucu olayı anlatarak girmek ne kadar doğru bilmiyorum ama biran önce yazmak istedim. Bugün eve geldiğimde yine aynı gerizekalı manzarayla karşılaştım. Asansör yine 7. kattaydı. Bizim emektar, yavaş mı yavaş asansörün her seferinde 7'de duruyor olması artık benim cinlerimi tepeme çıkarma noktasına geldi. Bigün çıkıp söveceğim, olacağı o. Hayır anlamıyorum arkadaş, bu evdekiler kaç kişi yaşıyor yada ne bileyim kapıda bi nöbetçi falan mı var sürekli asansörü 7'ye çağırıyor! Yorgun argın geliyorum işten veya okuldan, bide asansör bekliyorum devamlı!
Diğer rahatsızlı duyduğum durum ise, şu sıralar çevremde sürekli askerlik muhabbeti yapılması. Yanlış anlaşılmasın, benim için askerlik en kutsal görevlerden biridir ama okulda, işte, arabada, evde(hönk) bir askerlik muhabbetidir gidiyor! Biri bi akrabasının başından geçenleri anlatıyor, diğeri arkadaşının neler yaptığını. Önümüzde ki hafta içinde 3 tanıdığımın askere gidecek olmasınında, bu konudan sıkılmamda etkisi var. Hele ki Pazar günü Bingöl'de opreasyondan dönen kuzenimin beni araması iyice duygusala bağlamama sebebiyet verdi. Unutmadan Tokat'ta ki şehitlerimize Allahtan rahmet diliyorum.

Neyse ya yine canım sıkıldı. Haydarpaşa tren garında ki bir meyhane, içkili restaurant tarzında bi yer var. Bunu henüz geçen sene sevgilim gösterince farkettim. Çok gitmek istiyorduk, ortam mükemmel. Tarih kokuyor, masasından, sandalyesine, kapısından penceresine kadar tarih. Çini işlemeli duvarları, sürekli çalan Türk Sanat Müziği eşliğinde yemeğini yiyip, içkini yudumlamak için mükemmel bir mekan.
Bugün eve dönerken, ne yapsak ne yapsak diye diye Haydarpaşa'ya kadar geldik. O sırada hatun, bu mekanı hatırladı ve süper bir öneri olduğu için hemen kabul ettim. Mekan kadar, bir o kadar antika amcaların eşliğinde girdik içeri ve cam kenarındaki masalardan birine oturduk. Ortamın muhteşem atmosferi eşliğinde biralarımızı yudumladık. Yarın 8.ayımıza giriyoruz ve bence mükemmel bir kutlama oldu bugünden:) aym fakin cold:D

Hep unuttum yahu bloga koymayı, iddaa oynadım bugün. 5 Maç ve tamamı üst. Bakalım tutacak mı.
Liverpool-fio, sevilla-rangers, s.liege-alkmaar, kiev-barca, lyon-debrecen!

Bu arada isteyen olursa, akustik electro cort 240 tl.

4 yorum:

SirEvo dedi ki...

sevilla-rangers maçı prestij maçıymış. 1-0 bitmiş zati. :) yatar kupon. :D

arnawut dedi ki...

valla 1 dakkada hazırlanan kupon o kadar olur :D alkmaar'da yatmış bu arada şimdi farkettim :D

Santiago dedi ki...

Geçmiş 500.post'unu kutlarım nice 500'lere inşallah abi :)

arnawut dedi ki...

:)) teşekkür ederim kardeşim :) amin.