30 Ağustos 2009 Pazar

Rooney's Heading Sliding Tackle!!!

Dün akşam iftardan önceki kısmını kaçırdığım ManU-Arsenal maçının son dakikalarında Rooney'nin azmiyle karşı karşıya kaldık. Bu çirkef insan evladının ceza alanında kendini yere atmasını anlayabildik ki çok yapar böyle şeyleri. Bir 3 puan uğruna çirkinleşmeyi iyi becerir, çirkin insan!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ancak dün öyle bişey yaptı ki abi gözlerime inanamadım. Yerden giden topa yetişebilmek için herif kafasıyla uçtu. Ayağa kaymak terimini, kafayla gerçekleştiren ilk insan olma ünvanını elde etti sanırım. Tam o pozisyona ait bir video bulamadım ama aradım bi GİFmi CİFmi ne öyle bişey buldum. Üzerine tıklayın gif'i izleyin.
Ben bile o kadar şaşırdım ki Wenger'e hak vermemek elde değil...

2 yorum:

Sade dedi ki...

A.Wenger maçın son 1 dakikasında tribüne gönderildiği için böyle bir görüntü ortaya çıktı. A.Wenger'in tepkisi ile Rooney'in bir alakawı yok. Alaka arıyorsan kel alakadan başka da bişey çıkmaz...

Ama yinede maçı izlememiş bir insan bu haberi vay be diye okur geçebilir. İyi düşünmüşsün tebrikler...

arnawut dedi ki...

siz beni yanlış anlamışsınız sade:)
2 olayın ayrı olduğunu biliyorum, hani espri yoluyla arsene bu tepkiyi verdi gibisinden bir yazı bu =)
teşekkür ederim blogumu okuyup, yorum bıraktığınız için...