24 Ağustos 2009 Pazartesi

1 hafta 3 maç; 13 gol! peşindeyiz ulAn!

Galatasaray uzun zamandır böyle zevk vermiyordu be arkadaş.
2002'den bu yana her maça puan kaybı korkusuyla çıktık, her maçta 3.5 attık ama neredeyse 96'dan 2000'e kadar geçen süre zarfındaki zevki alıyorum her maçımızda. Uzun yıllar, TV muhabirlerine yalandan 5 atıcaz diyen saygı değer Galatasaray taraftarı, artık gönül rahatlığıyla sıralayabilecek golleri rakip filelere. "Arda, Elano, Baros(X2) abi" diyebilecek artık. Keita 3 takla atar, 2 golden 6 taklaya tekabül eder diye geyiklere girebileceğiz bundan böyle! Her maçta 3-3-3/4-4-4 diye bağırabileceğiz artık. 4-4-4 diye bağırırken içten içe 5. golüde hissedeceğiz aslında.

Gel gelelim günün enstantanelerine.
Malüm ramazan ayındayız ve önceki senelerde tutmadığım günlerin acısını çıkartırcasına 3 gündür iyi gidiyorum bugün olduğu gibi. Orjin'in enfes köftesiyle açayım diye gittim ama sonu gelmez sırayı gördükten sonra, arkadaşların buger'da açalım ısrarlarına dayanamayarak hayatımda ilk kez festfut'la iftar yaptım. Yok 2.ydi sanırım, bide kentaki macerası vardı. 2 tane menüyü indirdikten sonra mideye, üstüne 2'de bira çakınca demiycem öh derler adama ama aklıma gelmedi değil. Orjin havasından sanırım canım çekti yalan yok :D

Maç saatine yakın girdik stada. Topçuları çağırma faslını kaçırdık haliyle.
Durum 2-1, gayet iyi gidiyoruz derken Elano çıktı sahneye, çaktıı füzeyi 90'a. Eski stadımızın eski tribünü karıştı o anda. Normalde sette takılan ama yukarda susan arkadaşları engellemek için üstlere çıkmış bir arkadaş uçtu üstümüze. Kafa göz girdi sandalyelere. Bilanço; incilmiş bir bel, yarılmasına ramak kalmış bir kafa oldu. Üzüldük haliyle ama sevindikte bize bişey olmadı diye. Seviyoruz(seviyorum seni'ymiş pardon, ehehe) diye bir şarkı var bilirsiniz, bunun sonuna Galatasaray koyup söylemek moda oldu bu sene. Yok arkadaş ben almiim, kötü! Hayır bide başladı mı bizim tribün bitirmiyor anasını satiim. Kapalı'da gıcık o besteye anladım ben. Bugün tribünü beğendim. Kapalı deyince Kapalı bağırdı, açıııık deyince açık bağırdı. Numaralı bile bikere de cevap verdi ya yeterdi artardı. Güzeldi...

Kapalıyla aynı anda, nice "Omuz Omuza ve Pınar Başı" söyleyeceğimiz günlere(!)

1 yorum:

zaferturk dedi ki...

ben yeni açıktaydım. eski açığı ve kapalıyı dışardan gören biri olarak açıkçası 2.yarı tribünlerin durumu hoşuma gitmedi. bi tarafta eski açık "seviyorum seni"yi söylerken, kapalı pınarbaşı yapıyordu, bjkye küfrediyodu. bu durum uzun bir süre devam etti, eski açık başka bir tezahurat ederken, kapalı başka birşey diyodu. bizim yeni açıkta da zaten çekirdek çitleyen bir taraftar profili var ve o da ayrı bir muamma. kendime sormadan edemedim, eski açıkla kapalıa arasında bir uyumsuzlukmu var, yada bir zıtlaşmamı? ama ilkyarı gayet güzeldi, "4 sene üst üste" ve sarı kırmızı" gayet güzel söylendi. bu aklıma gelince, kötü bir durum yoktur diye kendimi teselli ettim, sonuçta sahada takım tek yürek, biz de tribünde tek yürek olmalıyız ve bunu takıma hissettirmeliyiz. not olarak: yeni açığın sağı dün neydi öyle be, çekirdek yiyenler, kafasına göre futbolcu çağırıp 3 lü çektirmeye çalışanlar, yapılan tezahurata ayak uyduramayanlar.. eskiden daha iyiydi ve daha güzeldi bu ribun