18 Ağustos 2009 Salı

İkisinin Uyumu!.. Dembélé v. El Hamdaoui

Onlar 2 sömürge aileden gelen 2 genç yetenek. Biri henüz 22sinde, biri 25ine gelmiş durumda. Dembélé&El Hamdaoui'dan bahsediyorum. Malili(Belçikalı olmuş) ve Cezayirli ailelerden gelen 2 AZ oyuncusu. Aralarında ki uyumu farketmemek mümkün değil ki geçen senenin mimarlarından olması lazım bu ikilinin. Geçtiğimiz sene AZ Alkmaar'ı izlemediğim için çok pişman oldum, bu hafta sonu oynadıkları futbolu görünce. RKC Waalwick'i dağıttıkları maça denk gelmemden midir bilmem, çok beğendim. Attılar attırdılar. Ligin ilk haftasında alınan bir yenilgi var ortada ama bu onların performansını değiştirmiyor. AZ'yi taşıyor bu ikili ki sezon boyuncada -başlarına kötü bişey gelmedikçe- böyle devam edecekler gibi görünüyor.
Dembele isimli arkadaşı biliyoduk zaten. Belçika milli takımı o kadar çıkıyor ki karşımıza, e bizde tanımaya çalışıyoruz tabi az biraz. Dembele'yi bilmesine biliyordum ama dikkat etmemiştim pek. Hamdaoui ile yanyana gelince de bu genç süper iş çıkarıyor. Hamdaoui hakkında ise pek bi bilgiye sahip değildim malesef ama profiline bakınca onunda Belçika'da profesyonel olduğunu görebiliriz. Yanlız Hamdaoui'nin dikkatini ilk çekenler İngilizler olmuş. Yani bir "Ada" macerası da yaşamış bu futbolcu. Sonrası Hollanda'ya Willem'e ve yeniden doğacağı AZ Alkmaar'a...
Şu ana kadar AZ'nin ligde attığı 10 golün 6'sında bu ikilinin imzası var ki yaptıkları asist sayısına ulaşamadım malesef :)) Takip listeme aldım bu iki Afrika göçmenini...

Hiç yorum yok: