26 Ağustos 2009 Çarşamba

Polise İnat Tezahürat!

Ne yalan söyliim dün gece ki olayların çoğu benim hoşuma giden şeyler. Tabi ki emanet bulundurmak, adam bıçaklamak, kesmek biçmek kimsenin hoşuna gitmez ancak taraftarlığın ruhunun altında yatanın kavga olduğunu düşünürüm. Maçlardan önce ve sonra mevzu yaşamadıkça zamanla monoton hale gelebiliyor ki ülkemizde statlarda herşey yasak olduğundan sadece dışarda keyif alabiliyorsun. Neyse dün gece, en fazla hoşuma giden fotoğrafı kaydetmiştim. Yorumsuz yayınlayacaktım ama dayanamadım.
Bordo maçından sonra stadtan çıkarken rakip taraftarın yanına kadar gidip "f.ck you, f.ck you" diye bağırırken polisin üstüme atlamaya çalışması geldi aklıma. Tabi ki rakibe küfür ederken işin gırgırındaydım her zaman olduğu gibi. Mevzu çıksa iş farklı olur :P Hamburg maçından sonra da 1 saat rakip taraftarın 1 metre önümden geçişini seyrettim üstümde atkımla da ne bi olay çıktı ne bişey, sohbet bile ettik... Bunlar normal şeyler dediğim gibi ama mevzusuz da olmaz!

Hiç yorum yok: