21 Haziran 2009 Pazar

Tuncel Kurtiz'le İda Dağı'nda...


Bütünlemeler öncesi son günlerimi geçiriyorum. Biraz ölümü beklercesine bir cümle oldu ama öyle değil. Yada öyle bilmiyorum. 3 sınavımı da veremezsem neler yaşayacağımı bilmiyorum. Neyse ders çalışıyorum haliyle ara sıra.

Yine bu ders aşamalarından birindeyim, saat 02.40 felan. Sıkıldım tabi ben herzaman ki gibi. Okan Bayülgen'de eskisi gibi tat vermiyor, dolanayım dedim kanallar arasında. CNN'de Yol Üstü Lezzet Durakları diye bi program var, bileniniz vardır. Arada göz misafiri(!) olurdum bu programa ama NTV'de ki Tadı Damağımda programı kesinlikle favorimdir. Neyse konu bu da diil.

Mehmet Yaşin ve Lezzet Durakları Kaz Dağı eteklerine gitmiş bu programda. Neyse bi restaurantta yemek yedi, sonra 2. kısma geçildi programda. Hem Tuncel Kurtiz ve eşinin işlettiği mekanı tanıtacaklar hem de Kaz Dağı eteklerinde güzel bi yürüyüş yapacaklar.
Tuncel Kurtiz'i tanımayanalar için biraz bahsedelim. 36 doğumlu ama yaşını göstermeyen bir sanatçımız. Çok yetenekli bir kişilik ve öğrenmiş oldum ki çok hoş sohbet bir insan...

Daha ilk dakikadan hoşuma gidiyor sohbet ve gözlerimi kırpmadan sonuna geliyorum programın. Henüz 1.bölümüymüş Allah'tan, rahatlıyor içim. Tuncel Kurtiz'in edebiyatla ne kadar içiçe olduğu her cümlesinden anlaşılıyor ve Kaz Dağı efsanelerinden o kadar güzel bir bahsediş tarzı varki, mest oldum. Sarıkız efsanelerinden 2sini anlattı, bir gülümseme bir hayranlık belirdi yüzümde. otursa saatlerce anlatsa saatlerce sıkılmadan dinleyebilirdim yani.

İzlenmesi tavsiye olunur. Buraya tıklayarak izleyebilirsiniz.
Yanlış hatırlamıyorsam video'nun 8.dakikasından itibaren Tuncel Kurtiz sohbeti başlıyor...

Hiç yorum yok: