2 Haziran 2009 Salı

Şampiyonluğun Sırrı


Reklamı görünce Rüştü'nün "Gol yemem ama Sörf tabi ki yerim" repliğiyle bizleri bi hayli güldürdüğü zamanlar geldi aklıma.
Nete girdim ve Fb o zaman şampiyon olmuşsa reklamda çikolata yiyen futbolcuya sahip takımlar şampiyonluğu kapıyor diye düşündüm ve bunu umut ettim. Eğer öyleyse bunu ilk ben farketmiş olacaktım. Adnan Polat'la irtibata girip Baros'a bir Snickers, bir Toblerone yedirme fikri şimdiden kazanılmış bir şampiyonluğun sevinciyle beni çılgına çevirecekti. Kombinemi de almıştım. Yaşasındı.
Ama ne yazık ki futbolcunun çikolata reklamına çıkması Bjk'ye şampiyonluk getiriyormuş. O sene de Bjk'nin 100.yılında şampiyon olduğu seneye tekabül ediyormuş. Bizde salak gibi yaşıyomuşuz. Demirören'in bu yönetim şekliyle, bu takım nasıl şampiyon oldu diye düşünmemişiz. Hemen Telegol'ü arıyorum ve yüzü mü mozaikleterek bu inanılmaz olayı anlatma teklifinde bulunuyorum. Telefon görüşmesinde de sesimin değiştirilmesini rica edicem.
not:bu post'u ciddiye almayın, klfsdjlfsjldfja

Hiç yorum yok: