15 Ocak 2012 Pazar

Arda Turan = Hiç!


Çok kez muhabbeti geçmiştir zamanında Arda'nın. Hani futbolla alakası olmayan yakınların sorar ya, "ne olacak bu Galatasaray'ın hali?" diye. İkinci sorular hep, "Arda gider mi kalır mı, nasıl topçu" şeklinde olmuştu.

Cevabımda her zaman aynıydı: Defolsun gitsin... Sinsilik akan kişiliğinden dolayı zerre kadar beklentim yoktu. Hele bizlere karşı takındığı tavır yok muydu? Büsbütün nefret kaplıyordu içimi.

Şimdi "defolup" gitti ama Madrid'den buralara konuşmaya devam ediyor beyfendi. Yıllarca ekmeğini yediği kulübe, vefa dersi verdiğini zannederek yine atıp tutuyor. Yazıklar olsun bile demiyorum. Yazıklar olsun bi beklenti içinde olduğun insanlara denir.

Sen benim gözümde hiçbir zaman "Galatasaray'ın çocuğu Arda Turan" olmadın..!

4 yorum:

selaminko dedi ki...

ya milliyetin haberini okuduysan ve videoyu izledinse ArdaTuran'ın o kulup değil bu kulup dediğini net şekilde duyarsın. ilk basta ben de senin gibi saydırmıstım fakat videoyu dinledikten sonra haksızlık ettiğimi anladım. eyvallah ardanın pek cok hatası var ama bu gazeteciler de hakkaten cocuk ne dese döndürüp dolandırıp aleyhine laflar ceviriyorlar.

arnawut dedi ki...

videoyu tekrar izledim dikkatle, haklısın düzelttim ama yaptığı terbiyesizliği, terbiyesizlikleri azaltmıyor bu durum. bana göre.

arnawut dedi ki...

ayrıca, arda kim ki duruş dersi veriyor Galatasaray'a ya. bak yine sinir oldum...

Adsız dedi ki...

"Arda'nın her hareketi Türkiye'de ki gibi manşet yapılmıyor. Bu yüzden doğduğu takımı eleştirip manşet olmak ona cazip geliyor."
Suat Kaya