13 Mayıs 2010 Perşembe

212 AVM: Tam bir gereksizlik abidesi..!

Ben bu kadar yorulduğum birgün daha hatırlamıyorum şuan için. İndirim dedik, heybetli dedik,
cart dedik curt dedik, kafaya koyduk gittik. Ulaşımı bu kadar sorunlu diğer bir mekan, Olimpiyat stadı ülkemizde. Hakkari'ye gitmesi bile daha kolay.

Yenibosna'dan minibüs dediler, gittik bindik. Ta ebesinin nikahında indirdi. Ne bir yaya üstgeçidi, ne bir kaldırım, ne bişey. Canımızı tehlikeye ata ata, geçtik yolları. Hemen girişte bi hayal kırıklığı zaten... Kapalı dükkanlar... Tommy vs gördük aha dedik güzel bişeyler olmaya başladı, yok arkadaş 3-5 senenin artan malları vs... Outlet anlayışı bildiğin "atlet satmak" bu heriflerde. Neyse aradığımızı bulamadık, bi yemek yedik çıktık. Saat 8.30 civarı. Cebimizde nakit yoktu, bankamatik bulamayınca İETT'yle dönmek zorunda kaldık... Koduğumun yerinde İETT durağını bilen tek Allah'ın kulu çıkmadı. Abartmıyorum 10 kişiye sormuşumdur, hepsi farklı tarafları gösterdi. Havada karardı bu arada. Tinerciler dolanıyor tabi. Yem olmaktan korka korka, otobanın kenarından biraz daha şehre benzeyen, bikaç ev bulunan bir yere geldik. Çok şükür baya bi yürüdükten sonra bi durak bulduk. (Anadolu yakasına dönme çabasındayız bu arada)

Durakta 5-6 bildiğin hanzo. Durağın 3-5 metre uzağında bekliyoruz zaten. Bi otobüs göründü uzaklardan. direk atladık, neyin nesi demeden. Taksim otobüsüymüş. Muavine sordum, "e-5'ten geçer mi, metrobüse gitmemiz lazım?" cevabı aynen şu; "yok gardaş, biz Aksaraydan direk Taksime yardırıyoruz!!" Ohannes... Neyse kışlık evimiz en azından biliyoruz her bi bokunu diyip, devam ediyoruz. Ondan sonrası bilindik zaten, metro, metrobüs vs. Neyse en azından sevdiğmle beraberdim:)
Metrobüs durağında tayfadan, Bahçeşehirli kardeşimle karşılaşınca; "aklıma" okkalı bi küfür ediyorum "engelsiz aslanlarımın maçı varken, benim neyime 2-1-2..."

4 yorum:

Gri dedi ki...

oha kanka 6 ay mediamarkt'ta çalıştım ben orada... arasan sana inciğini cinciğini her bi şeyini sölerdim be ben :D

212 ömrümü yedi benim :D

M.T dedi ki...

Benim evime arabayla çok yakın ama bir kez olsun adımımı bile atmadım, atmam da. Hayatımda ulaşım yönünden bu kadar biçimsiz bir yer görmedim.

alperenash dedi ki...

forza optimum ! :D

Mehmet dedi ki...

Bu yorumlariniz halen gecerli mi? :/
Bende gitmeyi kafaya koydum ama...