20 Nisan 2010 Salı

Angut Topluluğu...

Son zamanlarda tribünümüze gelen negatif yorumlardan artık çok bıkmıştım. Herkes bildiğini, bilmediğini konuşmaya başlamıştı. Arda'ya şuna yok buna haksızlık yapıldı derken, bazıları işi ultrAslan'ın fesih edilmesine kadar götürme cüretinde bulunmuştu.

Şu yukarda ki görseli, facebook'ta bi abimizin profilinde gördüm. Bu kadar aciz, bu kadar çocukça, çocukça az kalır, bu kadar özürlüce hareket eden bir rakip taraftar grubumuz olduğu için ne kadar üzülsem azdır. Embesilleri toplamışlar bi yere tıkmışlar sanki...

Bir yandan da gurur duyuyorum. ultrAslan'ın duruşu ve benimde içinde bulunduğum bir oluşumu çok değerli kardeşlerimle daha da iyi yerlere yükseltme uğraşımızdan dolayı çok mutluyum... Yukarıda ki gibi aptalca hareketleri gördükçe hem üzülüyorum, hem gururlanıyorum. Aşk ve nefret gibi......

4 yorum:

bonaventure dedi ki...

:) antunun girişi yapmışlar hemde bunu. hani bazen bizim webaslanda bu seviyelere yaklaşıyorda bunların eline su dökemez hiç bir zaman. zaten webaslanda paralı asker yanlış bilmiyorsam. sadettin saranın 4 büyüklere yaptırdığı bir site olsa gerek. neyse...

bu adamlar böyle. bize bunu yapıyorlar, bjk yi köpek yerine koyuyorlar. hem de öyle taraftarı falanda değil yönetim eliyle yapılıyor. berbat bir mizah anlayışı var. hani birisi kötü espiri yapınca gırgır mizahı yapma derim (yanlış anlaşılmasın bu dönemki gırgırdan bahsediyorum) bunlarınn ki de o hesap. berbat, vıcık vıcık bi mizah.

ancak bu örneğe bakarak aman biz ne kadar iyiyiz demek saflık olur bence. kötü misal misal olmaz. bunlardan hiç bir bok olmaz. bunları görüp teselli etmeyelim kendimizi.

not: maç sırasında yaptıkları yoğun baskıysa takdire şayan. bence stadın fiziksel özelliklerinin de sayesinde türkiyedeki en rahatsız edici deplasman. tribündeki adamlar en azından nerede ıslık çalacağını iyi biliyor. arabesk şarkılarla 45 dakika geçirmiyor;)

arnawut dedi ki...

Bu örneğe bakarak böyle olduğumuzu, tribün hakkında pek fikri olmayanlar için söyledim. Yoksa biz kmseyi örnek vermeden de duruş olarak çok iyiyiz...

tribün konusuyla bu konu apayrı. fbnin deplasman tribünü mesela çok iyidir, evdeki maçlarda da bok gbidirler. son zamanlarda biraz iyiye gidiş gösteriyorlar orası ayrı.

bizim tribünde 45 dakka, 20 dakka aynı tezahürat hiç söylenmemiştir. hatta çok sık tezahürat değiştirdiğimiz için şikayetçiyim, zorlanıyorum...

neyse konu tezahürat değil...

Başar dedi ki...

Angutlara bakma GFB'ye bak =)

sen ultraslanın rakibi angut.com diyorsan ona bişey diyemem =)

arnawut dedi ki...

yav antu fb taraftarının sitesi değil mi? hepsi içinde işte:) ne farkeder... antu yönetcilerinin bi vasfı yok mudur sanki kfyde gfbde...