20 Ekim 2009 Salı

Peşindeyiz'den...


Senin için iddialara girerdim khalekedonda oynadığımız fener maçlarına....ne yemekler, ne gömlekler ısmarladım, saçlarımdan bile oldum.... 6senesi (kupa lig ne varsa)bir fiil bulunmak kaydıyla 10senedir galibiyet görmedim... Canavar gibi tribün yaparken dünyanın en vasat golleriyle daha maçın başında kafamı ellerin arasına almak nedir iyi bilirim.. Hayatı boyunca yüzüme ters bile bakamayacak orospu çocuklarının aradaki tellere ve kolluk kuvvetlerine güvenerek küfür etmelerine içerledim.. yeri geldi sana da kızdım ama bunların hepsini bi kenara bırakalım. Eğri oturup doğru konuşalım Galatasaray

arda canımdan bir parçasın, kewell gülüşüne dünyaları yakarım , rijkaard kıvırcak saçlarına kurban olurum bunu bil ama şunu da bil ki bu sene alınmayacak bir galibiyet herşeyi eksik bırakacak... Bu sene kendini beğenmiş bütün o orospu çocuklarının yüzüne bakıp GALATASARAY ULAN diye haykırmak istiyorum.. Maç sonunda stadı terkedişlerini görmek istiyorum. sikerim haticeyi, netice istiyorum.
BU MAÇI İSTİYORUM!
from PŞNDYZ!

1 yorum:

di canio dedi ki...

o kupa bu kupa hiçbirini istemiyorum bu sene ! şu deplasmandan puan alın yıkalım nevizadeyi pazar gecesi