13 Ekim 2009 Salı

CineFootball

Geçen Graz maçı öncesi bir arkadaşla muhabbet ederken, konu futbol filmlerine geldi. Ben hemen atladım "Green Street'İ izledin mi olm?" Hayır bu filmi izlemeyen ve aynı zamanda tribünden çıkmayan insan yoktur ki zaten. İşte futbol filmi izledim ya hani, heyecan yaptım. Arkadaşım bana 2 film söyledi, henüz isimlerini bilmiyorum arkadaş. "Birde Silvıstır Stalone'nin bi filmi vardı ya süperdi" diye kem küm edip konuyu değişitirdim bir anda. Onu da tam izlemiş sayılmam hani.

En büyük 2 hobisi futbol ve sinema olan "kendmin", daha önce sadece 1 tane futbol filmi izlemiş olması aptalca. Bunu anneme veya babama anlatsam, "izleme ne olacak. İzleyince para mı kazandıracaklar sana" derler. Ancak büyük bir eksiklik bana göre. Şu ana dek izlediğim futbol filmleri 3 oldu. 8 tanesi de yolda. Okul ve arkadaşlardan arta kalan zamanları futbol filmlerine adadım. Pek yazamamamın sebebi de budur.
Tamam tamam itiraf ediyorum son günlerde Counter Strike denen oyuna da fena sarmış durumdayım. Çoluk çocuktan oynayamadığıma dair giderler yesemde bırakmıyo peşimi lanet oyun(!)

Hiç yorum yok: