4 Haziran 2011 Cumartesi

Hakediyosun...

Milli maç öncesi edilen küfürlerden yakınmış...


Kimse gücenmesin, alınmasın ya da beni hor görmesin. Bu tip konularda hiç bir şekilde taviz veremiyorum arkadaş. Yer zaman farketmiyor, yin olsa yine yaparım misali düşünüyorum.

Ne çok severdim oysa ki kendisini, yurt dışında oyuna girdiğinde heyecanlanırdım. Takımına yararlı bişeyler yaptığında sevinirdim. Aşkla\nefret arasında çok ince bir çizgi vardır derler ya. Duyduğum en büyük nefrettir heralde, ona karşı. Normalde kimseye kin beslemem ama çok farklı. Sanki en büyük yoldaşım beni, satışa getirmiş...

Neyse bunları bu kadar zaman sonra yazmak hiç aklımdan geçmezdi ama:
Her ne yapılıyorsa, hakediyorsun!!!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben bu adama o.ç. , anasını s.ç. gibi hatrı sayılır küfürler etmek isterdim ama küfürler bile yakışmıyor bu döl israfına. İnanın köpekleri bile daha çok seviyorum her nekadar alınsalarda kıyaslanmakdan !

blogmame.com dedi ki...

Adres: http://www.blogmame.com/2011/06/blogger-ve-blogspot-yarsmas.html

Merhaba;

Blog sayfamda uygulamakta olduğum blogger ve blogspot blog yarışmasında sizide aramızda görmekten mutluluk duyarım. Katılımınız bizi onurlandırır. Çokta olsa azda olsa blog sayfanızın tanıtımını yapabiliyorsak bu çalışmayla ne mutlu bize…

Saygılarımla…