9 Aralık 2010 Perşembe

Ne İstersen İste Benden...

Hep bağırıyoruz ya hani böyle, İstersen donatalım dört bir yanı bayraklarla diyoruz ya hani. Kanımızın son damlasına kadar CimBomluyuz diyoruz ya. Bileklerimi kessen sarı-kırmızı akar diyoruz. O gün geldi çattı sanırım, herşeyimizle sarı-kırmızı olmanın vakti geldi.


O gün bugün. Sami Yen'e veda ederken, maziye dönüş yapıyoruz sonunda. Umarım heryer salkım saçak sarıyla kırmızıyla dolacak. Nasıl 14 yıl sonra gelen şampiyonluğun yarattığı sevinciyle donatmışlarsa mabedi, biz evimizden ayrılmanın verdiği hüznün tepkisini sarıyla kırmızıyla dışarı vuracağız.

Heryerden bir sarı kırmızı aksın istiyorum, Sami Yen'e yakışır vedanın ancak bu şekilde olduğunu düşünüyorum. Setler, sarı kırmızı pankartlarla dolsun; kapalının çatısından sarı kırmızı konfetiler sarksın sete kadar. Maç boyu, Seni yıkacak dozerin diye haykıralım istiyorum. İlk yarıyı kapalıda, ikinci yarıyı eki açıkta izlemek istiyorum. Gözyaşlarımızın bile sarı kırmızı akmasını istiyorum o gün...
Sevgili Galatasaraylılar,

Ali Sami Yen stadına veda etmeye hazırlandığımız şu günlerde koreografi ekibi olarak bu vedayı unutulmaz kılmak için elimizden gelen gayreti gösteriyoruz. Dünyanın dört bir tarafında, Ali Sami Yen için bizim hissettiklerimizi hisseden renkdaşlarımızın hissettiklerini beze dökmesi ve bu pankartların Ali Sami Yen’i bir bayram yerine çevirmesi için bir organizasyon başlatıyoruz. Koreografi ekibinin kendi içerisindeki çalışmalara ek olarak düşünülen bu organizasyonda amaç, Ali Sami Yen’i eski günlerde olduğu gibi salkım saçak sarı kırmızıya boyamaktır.
....

Hiç yorum yok: