16 Kasım 2010 Salı

İnternetin Sinir Bozma Yetisi

Yine internette dolanırken okunan haberler ve yine garip garip yorumlar... Yine "ne insanlar var" dedirten anlar yaşadım 15 dakika önce. Öncelikle şu youtube, facebook grupları vb. ortamlarda haberlerin, videoların altına yorum yazan insanlara sormak istiyorum. Nasıl bir his? Eğleniyor musunuz?


Daha öncede burada bahsetmiştim, facebook'ta açılan bir gruptan. Bugünde NTVspor'da ki haberlere bakarken Cana'nın sakatlık haberine tıkladım.(bu aralar bütün yazılarda var diyosunuz biliyorum) 3 hafta oynayamayacak olması üzücü fakat altındaki yorumlara bir baktım ki bakmaz olaydım. Nasıl sinirimi bozuyor; insanların kendini bilmemesi, kendilerini bilmediklerini bilmemeleri... Adam aynen şunu yazmış;
"gs taraftari , dün lorik cana diye tezahurat yaptigi sirada adam penaltı yaptırdı .gs taraftarı Türkiyeye gelmis gecmis en kotu yabanciya neden tezahurat yapar ? ya futbolu bilmiyorlar yada amaclari farkli"
Arkadaş futbola bakış açın nedir? Nasıl bir bilgi haznesine sahipsin futbolla ilgili? Yahu nasıl bu kanıya varmayı başardın? Diye devam eden soru cümleleri kurmak istedim anında. Yazık vallahi billahi. Hem yazık, hem trajıkomik bir durum... Sonrasında Cana'yı savunan bir vatandaşa, cevabıda aynen şu;
"volkan can - eger sen lorik cana takimin en iyisi diyosan ve o pozisyona penalti degil diyorsan . sana tavsiyem yelkenli tekneyle pasifigi gec , sahra çölünü gez , safariye katıl , himalayalara tırman ama futboldan uzak dur ."

Ağlamak istiyorum...

2 yorum:

sonvagon.blogspot.com dedi ki...

İlave bilgi: Cana devreyi kapatmış :(

Ozan dedi ki...

koy götüne yolla memleketine onun futbola bakış açısnı sikeyim 3 adam 1 cana etmiyor be bir penaltı yaptırdı diyede silenecek adam değil hem anla tart adamın orda işi ne servet sabri gibi adamalr doğru düzgün görev yapmadığı için adam defansa yardıma gitmiş penaltı yaptırmış onun siki sağolsun ya cana baros kewell neill bu adamlar olsun 10 yiyelim bu adamlar elinden gelini yapar