9 Temmuz 2010 Cuma

Buyur Hemşerim | LorikCana

Hey canını yediğim hoşgeldin. Ülkeyi geçtim, kasabasına kadar hemşerim bi topçu aldık. Dün Ntvspor'a bağlanan babasının adı Agim, annemin dedesinin ismi Agim!

Şansıma bilgisayarım bozulunca dün, bütün gün aynı haberleri takip edip durdum. Ersin Düzenli ntvspor'daki program farklı bişeyler yapınca zevkin doruklarına çıktım.
Agim Bey'in Türkçesi ne güzel öyle arkadaş. "Beyfendii, bizim memlekette çok Türk var biliyorsunuz?"

Ruh, ruh deyip duruyoruz ya hani, bu adama yamuk yapan yönetici olsun taraftar olsun aklını alırım adamın eheh. Lorik için herkes Savaşçı yazmış ki hakikatten de öyle. Çok sert bi oyuncu. İstatistiklerinde 38 maçta 19 sarı gördüğünü okudum bi yerde o derece bazen!! Her gittiği takımda lider olması çok iyi bir transfer yaptığımızın göstergesi ki sezonluk 30 maç ortalamasıyla oynaması muhteşem bişey.

"Türkiye ülkeme yakın diye gelmeyi çok istedim" demiş Lorik. Arada benide götür Kosova'ya, Lorikcan:)

He bu arada benziyoruz sanki biraz.! ehuhuehue

3 yorum:

Fitim Gjurgjeali dedi ki...

Hemserim, su videoya bi bak
http://www.haberler.com/lorik-cana-nin-galatasaray-a-transferi-pristine-de-2143693-haberi/
Kosovadan selamlar.

arnawut dedi ki...

:) süper krdeşim. teşekkür ederim video için.
bide biliyosan Lorik Cana'ya nasıl ulaşırız acaba ya:)))

Fitim Gjurgjeali dedi ki...

bilmem kardes holandaya gitmeyi dene :):)