7 Ocak 2009 Çarşamba

Kocaeli Karıştı!

Giden gidene.. Sırplar kaçtı, Kemal Arslan kaçtı. Yılmaz Vural gitti yerine eski topçuları Kaan Dobra geldi. O da sudan bi sebepten dolayı kaçtı gitti. Kulüp başkanı Serhan Gürkan'ın açıklamasıda trajikomik: ''Yeni hoca geliyor diye kamptan ayrılmış. Hoca geldiği yok, durumu anladı şimdi de kafasını yerlere vuruyor. Sözde biz hoca almışız, bu beyefendi de ayrılmış. Hoca falan da almadık, ben böyle bir şey görmedim. Antalya'ya gidiyorum, gerekeni yapacağım. Bu süreçten sonra o ayrılmasa bile biz gönderdik''

Son cümle bitirdi beni zaten. Hani böyle işler çığrından çıkınca herkes çocukça davranmaya başlar ya aynen öyle. "Banane top benim topum banane" şekli, ehehe.
"Biz o adamı dövseydik şimdiye ağzı burnu kan içinde hastane de olurdu" diye açıklama yapan bir yönetimden bahsediyoruz. Bence Kocaeli gibi bir kulübü taşıyamıyorlar şu an itibariyle. Zaten neyin ne olduğu böyle zor durumlarda belli olmaz mı?

Serhat Akın'da gitmişti geçenlerde. Futbolcuların birçoğu bu saatten sonra takımda durmaz zaten, sanmıyorum.. Neyse kısacası üzülüyorum Kocaeli'nin bu hallerine. Düzelirler de lige renk katmaya devam ederler umarım..

Hiç yorum yok: