30 Ekim 2008 Perşembe

Kanada GP'nin Geleceği

Canada Grand Prix! Formula 1'in en hızlı pistlerinden biri! En çok zevk veren yarışlardan birini izlettirir her sene bizlere! Kanada GP farklı bir güzelliktir. Göl kenarından yeşilliklerin içerisinden son sürat geçen F1 arabalarını izlemek ayrı bi zevktir..

Geçen sene ki yarışı unutmak imkansız mesela. Belki de birçok yarışsever 2007 GP ile sevdi Kanada'yı, belki o yarıştan sonra birçok fanatik kazandı F1. Tarihin en heyecanlı, bol kazalı yarışlarından biriydi. Hele ki Kubica'nın 300km hızla(hatırladığım kadarıyla) havalanarak pist kenarına çarpaması ve metrelerce uçarak ölümden dönmesi!!! arabanın sadece gövdesinin ve sol arkada lastiğinin kalması, hala dehşet içerisinde kalıyorum!! Ben de o güne kadar böyle bir kaza görmemiştim F1'de! Birde yeni izlemeye başlayanları düşünsenize!

Neyse konumuza gelirsek. Geçenlerde Kanada GP takvimden çıkarılmıştı. Beni çok üzen bir karardı ancak bugün TRF1.com'da okuduğum kadarıyla Montreal Belediyesi takvime yeniden girebilmek için gerekli parayı toplamaya uğraşıyormuş. Kanada'da ki bir buz hokeyi takımının patronundan da sponsorluk istemişler. Umarım her şey yolunda gider ve yarın açıklanacak karar benim ve bütün yarışseverler için olumlu olur..

Hiç yorum yok: